33 PALMA
FOTOGRÀFICA 2019
BASES (Català)
PALMA
FOTOGRÀFICA convoca la 33 PALMA FOTOGRÀFICA,
Marató Fotogràfica 2019, d’acord
amb les següents bases.
Hi podran participar tots els
afeccionats a la fotografia amb càmeres digitals i telèfons mòbils. L’activitat
tindrà lloc el diumenge 27 de gener de 2019, de les 9.30 a les 21 h. Els
participants podran deixar de fer fotografies a l’hora que ells decideixin.
INSCRIPCIONS
Del 21 de desembre
de 2018 al 26 de gener de 2019 a les tendes de
Betacolor, Foto Ruano Pro i Casa Vila. Horari comercial: de 10 a 13.30 h i de 17 a 20 h.
El dissabte 26 de
gener només es podran fer inscripcions fins a les 12.30 h.
Preu d’inscripció: 11 €
FOTO RUANO PRO
Carrer de Font i
Monteros, 5. Tel. 971 919640 www.fotoruanopro.com
CASA VILA
Plaça de Santa
Eulàlia, 1. Tel. 971 726720 / www.casavila.com
BETACOLOR
Carrer de Torcuato
Luca de Tena, 10. Tel.971 242750
IMPORTANT. A la inscripció hauran de figurar
amb lletra molt clara el nom, els llinatges, el correu electrònic, Facebook si
es té, i un o dos telèfons de contacte (fix i mòbil) perquè l’organització
pugui avisar en cas de premi o de qualsevol incidència.
REALITZACIÓ
Durant l’activitat
es realitzaran 7 fotografies que hauran de fer referència als 7 temes fixats
per l’organització.
La 33 Palma Fotogràfica tindrà 2 controls, situats a
dos llocs diferents de Palma. Als dos controls s’entregaran els 7 temes que s’han
de fotografiar. Al primer control s’indicarà també el punt d’ubicació del
segon.
1r CONTROL. 9.30 h a la plaça Major de Palma. Els
participants que s’hagin inscrit hauran de mostrar a l’organització el resguard
de la seva inscripció i recollir les instruccions del concurs. En aquest control
l’organització entregarà els quatre primers temes del concurs i se’ls indicarà
la ubicació del segon control.
La sortida s’efectuarà quan el
participant tingui tota la informació.
2n CONTROL. 13.30 h. S’entregaran els temes
fotogràfics restants. A partir d’aquest control els concursants podran fer fotografies
fins a les 21 h del 27 de gener de 2019 i acudir als llocs que creïn
convenients. Ja no hi haurà més controls.
Cada tema a fotografiar podrà ser interpretat
segons el criteri del participant.
L’organització d’aquest concurs no es fa
responsable dels actes realitzats per les persones participants durant l’activitat.
Les fotografies hauran de complir
els següents requisits:
Només es podran fer fotos el 27 de gener de 2019,
des del començament de l’activitat (9.30 h) fins a les 21 h, moment en què l’organització
tancarà el concurs, llevat de la foto del tema especial, que es podrà fer des
del 21 de desembre de 2018 fins al tancament del concurs (27 de gener de 2019 a les 21 h).
Per a fer les fotografies es poden utilitzar tot
tipus de càmeres fotogràfiques o telèfons mòbils, amb els seus diferents
accessoris. L’organització recomana utilitzar formats superiors a 12 Mp i donar
preferència als enquadraments predeterminats de les càmeres i els telèfons.
Les fotografies podran ser tractades amb qualsevol
programa d’edició.
L’organització
no es fa responsable de possibles incidències que puguin sorgir amb tercers per
motiu de les imatges entregades. L’autor de la foto en serà l’únic responsable.
Els
participants hauran de ser els autors de les fotografies que presentin, i no s’admet
cap tipus de marca o firma a la foto que faci referència al seu autor.
Serà
important comprovar que la càmera du la data actualitzada abans de començar a
concursar. El jurat tindrà en compte les metadades gravades a la imatge per a determinar
que han estat preses en la data del concurs. No es permetran dates a les fotos
ni es podran utilitzar fotografies d’Internet.
Totes les
fotografies que no compleixin aquests requisits seran excloses del certamen.
La 33 Palma
Fotogràfica, com a la passada edició, s’afegeix a la campanya de lluita en pro
de la igualtat i les reivindicacions de les dones. Aquest any tornam a proposar
un tema relacionat amb aquesta campanya, que serà l’única fotografia que podrà
realitzar-se des del dia que comencen les inscripcions, 21 de desembre de 2018 fins al 27 de gener de 2019. La fotografia s’haurà d’entregar juntament amb les
sis restants del concurs.
El TEMA ESPECIAL “Sororitat” és una proposta de l’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma. PREMI: 450 €
El TEMA ESPECIAL “Sororitat” és una proposta de l’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma. PREMI: 450 €
Què és la sororitat? La paraula sororitat fa referència a la germanor entre dones, al fet de percebre’s com iguals que poden aliar-se, compartir i, sobretot, canviar la seva realitat a causa que totes, de diverses maneres, han experimentat l’opressió. Dones solidàries amb dones.
Les 7 fotografies del concurs s’entregaran de les
dues següents maneres:
Gravades en JPG en un USB. L’USB s’haurà d’entregar a l’organització
a partir del dilluns 28 de gener, a la tenda de Foto Ruano Pro (carrer de Font
i Monteros, 5. Palma) en horari comercial d’10 a 13.30 h i de 17 a 20 h. El responsable del
concurs que es trobi a l’establiment retornarà l’USB al seu propietari després
d’haver gravat les 7 fotos del participant.
Si les fotos
es presenten en un USB convé introduir-les en una carpeta que dugui el número d’inscripció
i el nom complet del concursant, i les 7 fotos requerides del concurs al seu
interior. Cada foto haurà de dur el nom del tema al qual fa referència.
A través d’Internet. Les fotos es podran enviar per Internet
des del mateix 27 de desembre fins a les 17 h del 29 de gener de 2019, a través de www.wetransfer.com
a un dels següents correus: pilaes@yahoo.es o pilarolallasancha@gmail.com (enviau les fots només a un
correu, per favor).
A l’enviament
s’hauran d’indicar el nom complet del participant i el número d’inscripció. Una
vegada que l’organització hagi rebut les fotos ho confirmarà al participant. Si
en els dos següents dies no rep confirmació s’haurà de posar en contacte amb
Pilar Negredo (tel. 699250696).
EXPOSICIÓ
Les
fotografies de la 33 Palma Fotogràfica seran objecte d’una exposició, que s’inaugurarà
al pati del Casal Solleric (passeig del Born) el dijous 7 de març de 2019 a les 19 h i estarà
oberta al públic fins al 7 d’abril de 2019.
L’organització
recordarà la data i l’hora d’inauguració a tots els participants a través del
correu electrònic dies abans que es dugui a terme.
El jurat de l’organització,
format per professionals i aficionats de la fotografia, farà una selecció sobre
la base dels seus criteris fotogràfics.
SORTEIG Càmera FOTO RUANO PRO (inauguració exposició). Foto Ruano sortejarà una càmera digital el dia de la inauguració entre
tots els inscrits presents a l’acte.
Les
fotografies premiades seran propietat de l’organització i no es permet
participar amb aquestes en altres concursos. Les altres fotografies
seleccionades seran propietat dels seus autors, encara que l’organització es
reserva el dret d’utilitzar-les com a fons documental de la ciutat de Palma i
es podran exposar en un altre tipus d’activitats culturals o educatives sense
ànim de lucre (exposicions commemoratives de l’activitat…) sempre figurant-hi
el nom de l’autor.
L’organització
no es fa responsable dels problemes sorgits en l’enviament de les fotos i es
reserva el dret de modificar alguns d’aquests punts per motius de força major.
Els participants seran responsables de les imatges presentades al concurs.
PREMIS i FINALISTES
1r PREMI Ajuntament de Palma. Participació Ciutadana. 1.000€
2n
PREMI EDIB. Curs professional (a triar)
PREMI 1 FOTO RUANO. Val de 250€
PREMI 2 FOTO RUANO. Val de 250€
PREMI 2 FOTO RUANO. Val de 250€
PREMI CEF (Centre d’Estudis
Fotogràfics). Curs de
fotografia o vídeo (a triar)
PREMI CURS FOTOGRAFIA MALLORCA. Val de 500 € per a canviar a l’escola
PREMI CEF (Centre d’Estudis
Fotogràfics). Taller de
fotografia a triar
PREMI CASA VILA. Val de 275€
PREMI ESPECIAL “SORORITAT”. Solidaritat
entre dones
Regidoria d’Igualtat,
Joventut i Drets Cívics. 450€
PREMI 1 MERCAT DE L'OLIVAR.
Val de 200€
PREMI
2 MERCAT DE L'OLIVAR. Val de
200€
PREMI 1 MERCAT de Sta. CATALINA. Val de 100€
PREMI 2 MERCAT de Sta. CATALINA. Val de 100€
PREMI 3 MERCAT de Sta. CATALINA.
Val de 100€
PREMI BETACOLOR. Val de 100€
PREMI KVERD. Productes
per a mascotes
PREMI CINEMES AUGUSTA. 20 entrades de cinemes de Palma
PREMI CINEMES RÍVOLI. 20 entrades de cinemes de Palma
PREMI CINEMES OCIMAX. 20 entrades de cinemes de Palma
PREMI CINEMES DE MANACOR. 20 entrades de cinemes de Palma
PREMIS ‘JOVES’
PREMI de la Secció de Joventut de l’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma. Joves de 13 a 17 anys. 450€
PREMI de la Secció de Joventut de l’Àrea d’Igualtat,Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma. Joves de 18 a 25 anys. 450€
PREMI de la Secció de Joventut de l’Àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma. Joves de 13 a 17 anys. 450€
PREMI de la Secció de Joventut de l’Àrea d’Igualtat,Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma. Joves de 18 a 25 anys. 450€
A tots els premis de l’Ajuntament
de Palma se’ls aplicarà el descompte de l’IRPF vigent. Els participants
guanyadors dels premis de l’Ajuntament podran cobrar-los en el termini que
consideri aquesta Administració.
Els 3 primers finalistes. Àlbum digital FOTO RUANO
IMPORTANT. L’organització facilitarà l’entrega de tots els premis, per o no es fa responsable dels problemes que puguin sorgir amb les cases comercials a l’hora de la seva entrega per causes alienes a aquesta organització.
La participació a la 33 Palma Fotogràfica suposa l’acceptació d’aquestes Bases.
INFORMACIÓ.
Pilar Negredo
Tel. 699 250696 - a/e: pilaes@yahoo.es / pilarolallasancha@gmail.com
BASES
palmafotografica.blogspot.com
La web
www.artsmallorca.com mostrarà tota la informació de la 33 Palma Fotogràfica
2019. A www.artsmallorca.com podreu trobar la millor programació per Internet
d’espectacles, cultura, mercadets, tradicions i activitats lúdiques i educatives
de Mallorca.
COL·LABOREN
EN AQUESTA ACTIVITAT
L’AJUNTAMENT DE PALMA a través de les àrees de Participació Ciutadana; Joventut, Igualtat i Drets Cívics, i Cultura, Patrimoni, Memòria Històrica i Política Lingüística a través del Casal Solleric.
FOTO RUANO PRO
CEF
(Centre d’Estudis Fotogràfics)
ESCOLA EDIB. Grup Fleming
CURS FOTOGRAFIA MALLORCA
CASA
VILA
BETACOLOR
KVERD
MERCAT DE SANTA CATALINA
MERCAT DE L’OLIVAR
CINEMES AUGUSTA
CINEMES AUGUSTA
CINEMES PORTO PI
CINEMES OCIMAX
CINEMES MANACOR
33 PALMA FOTOGRÀFICA 2019
Bases (castellano)
PALMA FOTOGRÀFICA convoca la
33 PALMA FOTOGRÀFICA, Marató
Fotogràfica 2019, de acuerdo con las
siguientes bases.
Podrán participar todos los aficionados a la
fotografía con cámaras digitales y teléfonos móviles. La actividad se celebrará
el domingo 27 de enero de 2019, de 9.30
h hasta las 21 h. Los participantes podrán dejar de hacer fotografías a la hora
que ellos decidan.
INSCRIPCIONES
Del 21 de diciembre de 2018 al 26 de enero de 2019 en las tiendas de
Betacolor, Foto Ruano Pro y Casa Vila. Horario comercial: de 10 a 13.30 h y de
17 a 20 h.
El sábado 26 de enero solo se podrán realizar
inscripciones hasta las 12.30 h.
Precio
de inscripción: 11 €
FOTO RUANO PRO
CASA
VILA
BETACOLOR
Carrer de Torcuato Luca de Tena, 10. Tel.971 242750
IMPORTANTE. En la inscripción
deberá figurar con letra muy clara el nombre, los apellidos, el correo
electrónico, Facebook si se tiene, y uno o dos teléfonos de contacto (fijo y
móvil), para que la organización pueda avisar en caso de premio o de cualquier
incidencia.
REALIZACIÓN
En el transcurso de la
actividad se realizarán 7 fotografías que harán referencia a los 7 temas
fijados por la organización.
La 33 Palma Fotogràfica tendrá 2 controles situados en dos lugares
diferentes de Palma. En los dos controles se entregarán los 7 temas que se
tienen que fotografiar. En el primer control se indicará también el punto de
ubicación del segundo.
1r
CONTROL. 9.30 h en la plaça Major de Palma.
Los participantes que se hayan inscrito mostrarán a la organización el
resguardo de su inscripción y recogerán las instrucciones del concurso. En este
control la organización entregará los cuatro primeros temas del concurso y se
les indicará la ubicación del segundo control.
La
salida se efectuará cuando el participante tenga toda la información.
2n
CONTROL. 13.30 h. Se entregarán los temas
fotográficos restantes. A partir de este control, los concursantes podrán hacer
fotografías hasta las 21 h del 27 de enero de 2019 y acudir a los sitios que
crean convenientes. Ya no habrá más controles.
Cada
tema a fotografiar podrá ser interpretado según el criterio del participante.
La
organización de este concurso no se hace responsable de los actos realizados
por las personas participantes en el transcurso de la actividad.
Las
fotografías deberán cumplir los siguientes requisitos:
Solo se
pueden tomar fotos el 27 de enero de 2019, desde el comienzo de la actividad (9.30h)
hasta las 21h, momento en que la organización cerrará el concurso, excepto la
foto del tema extraordinario, que se podrá realizar desde el 21 de diciembre de
2018 hasta el cierre del concurso (27 de enero 2019 a las 21h).
Para
realizar las fotografías se pueden utilizar todo tipo de cámaras fotográficas o
teléfonos móviles, con sus diferentes accesorios. La organización recomienda utilizar
formatos superiores a 12 MP y dar preferencia a los encuadres predeterminados
de las cámaras y teléfonos.
Las
fotografías podrán ser tratadas en cualquier programa de edición.
La organización no se hace
responsable de posibles incidencias que puedan surgir con terceros por motivo
de las imágenes entregadas. El autor de la foto será el único responsable.
Los participantes deberán de
ser los autores de las fotografías que presenten, y no se admite ningún tipo de
marca o firma en la foto que haga referencia a su autor.
Será importante comprobar
que la cámara lleva la fecha actualizada antes de empezar a concursar. El
jurado tendrá en cuenta los metadatos grabados en la imagen para determinar que
han sido tomadas en la fecha del concurso. No se permiten fechas en las fotos. Está
terminantemente prohibido utilizar fotografías de internet.
Todas las fotografías que no
cumplan estos requisitos serán excluidas del certamen.
La 33 Palma Fotogràfica,
como en la pasada edición, se suma a la campaña de lucha en pro de la igualdad
y las reivindicaciones de las mujeres. Este TEMA será el único que podrá realizarse
desde el día que comienzan las inscripciones, 21 de diciembre de 2018, hasta el
27 de enero de 2019. La fotografía se entregará junto las seis restantes del
concurso.
¿Qué es la sororidad?. La
palabra sororidad se deriva de la hermandad entre mujeres, el
percibirse como iguales que pueden aliarse, compartir y, sobre todo, cambiar su
realidad debido a que todas, de diversas maneras, hemos experimentado la
opresión. Mujeres solidarias con mujeres.
ENTREGA
DE LAS FOTOS
Las 7
fotografías del concurso se entregarán de las dos siguientes maneras:
Grabadas
en JPG en un USB. El USB deberá entregarse a
la organización a partir del lunes 28 de enero en la tienda de Foto Ruano Pro (Carrer de Font i Monteros, 5. Palma) en
horario comercial de 10 a 13.30 h y de 17 a 20 h. El responsable del
concurso que se encuentre en el establecimiento devolverá el USB a su
propietario después de haber grabado las 7 fotos del participante.
Si las fotos se presentan en
USB, es conveniente introducirlas en una carpeta que lleve el número de
inscripción y el nombre completo del concursante. En su interior estarán las 7 fotos
requeridas del concurso. Cada foto deberá llevar el nombre del tema al que hace
referencia.
A través
de Internet. Las fotos se podrán enviar por internet desde el
mismo 27 de diciembre hasta las 17 h del 29 de enero de 2019, a través de www.wetransfer.com a uno de los siguientes correos: pilaes@yahoo.es ó pilarolallasancha@gmail.com
(solo enviar las fotos a un correo, por favor).
En el envío se deberá poner
el nombre completo del participante y el número de inscripción. Una vez que la
organización haya recibido las fotos se lo confirmará al participante. Si en
los dos siguientes días no recibe confirmación, deberá ponerse en contacto con
Pilar Negredo (Tel. 699250696).
EXPOSICIÓN
Las fotografías de la 33
Palma Fotogràfica serán objeto de una exposición, que se inaugurará en
el patio del Casal Solleric (passeig des Borne) el jueves 7 de marzo de 2019 y
permanecerá abierta al público hasta el 7 de abril de 2019. La inauguración tendrá lugar a las 19 h
del jueves 7 de marzo de 2019.
La organización recordará la
fecha y la hora de inauguración a todos los participantes a través del correo
electrónico, días antes de su celebración.
El jurado de la
organización, formado por profesionales y aficionados de la fotografía,
hará una selección en base a sus
criterios fotográficos.
SORTEO
CÁMARA FOTO RUANO PRO (inauguración exposición).
Foto
Ruano sorteará una cámara digital compacta el día de la
inauguración entre todos los inscritos
presentes en el acto.
Las
fotografías premiadas serán propiedad de la
organización y no se permite participar con ellas en otros concursos. El resto
de las fotos seleccionadas serán propiedad de sus autores, aunque la
organización se reserva el derecho de utilizarlas como fondo documental de la
ciudad de Palma, y se podrán exponer en otro tipo de actividades culturales o
educativas sin ánimo de lucro (exposiciones conmemorativas de la actividad…),
siempre figurando el nombre del autor.
La organización no se hace
responsable de los problemas surgidos en el envío de las fotos, y se reserva el
derecho de modificar algunos de estos puntos por motivos de fuerza mayor. Los participantes
serán responsables de las imágenes presentadas al concurso.
PREMIOS y
FINALISTAS
1r PREMIO Ajuntament de Palma. Participació Ciutadana.
1.000 €
2º PREMIO EDIB. Curso profesional
(a elegir)
PREMIO 1 FOTO RUANO. Vale de 250 €
PREMIO 2 FOTO RUANO. Vale de 250 €
PREMIO 2 FOTO RUANO. Vale de 250 €
PREMIO CEF. Centre d'Estudis Fotogràfics . Curso de fotografía o video (a elegir)
PREMIO CURSO
FOTOGRAFÍA MALLORCA
. Vale de 500 € para canjear en la escuela
PREMIO CEF. Centre d'Estudis Fotogràfics . Taller de fotografia a elegir.
PREMIO CASA VILA. Vale de 275 €
PREMIO ESPECIAL “Sororidad”.
Solidaridad entre mujeres. Regidoria d’Igualtat, Joventut y Drets Civics. 450 €
PREMIO 1 MERCAT DE L’OLIVAR. Vale
de 200 €
PREMIO 2 MERCAT DE
L’OLIVAR. Vale de 200 €
PREMIO 1 MERCAT DE SANTA CATALINA. Vale de 100 €
PREMIO 2 MERCAT DE SANTA CATALINA. Vale de 100 €
PREMIO 3 MERCAT DE SANTA CATALINA. Vale de 100 €
PREMIO
BETACOLOR. Vale de 100 €
PREMIO
KVERT. Productos para
mascotas
PREMIO CINES AUGUSTA. 20 entrades de cinemes de Palma
PREMIO CINES RÍVOLI. 20 entrades de cinemes de Palma
PREMIO
CINES OCIMAX. 20 entrades de
cinemes de Palma
PREMIO
CINES DE MANACOR. 20 entrades de
cinemes de Palma
PREMIOS
‘JOVES’
PREMIO Área de Joventut de l’Ajuntament de Palma.
Jóvenes de 13 a 17 años . 450 €
PREMIO Área de Joventut de l’Ajuntament de Palma. Jóvenes de 18 a 25 años . 450 €
A todos los premios de l’Ajuntament de Palma se les
aplicarà el descuento del IRPF vigente. Los participantes ganadores de los
premios de l’Ajuntament podran cobrarlos en el terminio que considere esta
Administraión.
Los 3 primeros finalistas.
Àlbum digital FOTO RUANO
IMPORTANTE. La organización facilitarà la entrega de todos los premios, pero no se
hace responsable de los problemas que puedan surgir con las casas comerciales a
la hora de su entrega por causas ajenas a esta organización.
La participación en
la 33 Palma Fotogràfica supone la aceptación de estas bases.
INFORMACIÓ. Pilar Negredo
Tel. 699
250696 - a/e: pilaes@yahoo.es
/ pilarolallasancha@gmail.com
BASES
palmafotografica.blogspot.com
La web
www.artsmallorca.com mostrará toda la información de la 33 Palma Fotogràfica
2019. En www.artsmallorca.com podréis encontrar
la mejor programación por internet de espectáculos, cultura, mercadillos,
tradiciones y actividades lúdicas y educativas de Mallorca.
COLABORAN EN ESTA
ACTIVIDAD:
El Ayuntamiento de
Palma a través de Participación Ciudadana, Área de Juventud e Igualdad y la
Regidoria de Cultura a través del Casal Solleric.
FOTO RUANO PRO
CEF. Centre
d’Estudis Fotogràfics
ESCUELA
EDIB. Grupo Fleming
CURSO
FOTOGRAFÍA MALLORCA
CASA VILA
BETACOLOR
KVERD
Mercat de
SANTA CATALINA
Mercat de l’OLIVAR
Cinemes AUGUSTA
Cinemes PORTO PI
Cinemes OCIMAX
Cinemes MANACOR
Web ARTS MALLORCA
No hay comentarios:
Publicar un comentario