27 PALMA FOTOGRÀFICA 2013
BASES (Català)
L’organització de PALMA FOTOGRÀFICA convoca la 27
PALMA FOTOGRÀFICA, Marató Fotogràfica 2013, d’acord amb les següents bases.
Hi podran participar tots els aficionats a la
fotografia, amb càmeres digitals. L’activitat tindrà lloc el diumenge 27 de
gener de 2013, de 9.30 a 17 h.
INSCRIPCIONS
Del
21 de desembre de 2012 al 26 de gener de 2013 a les botigues de Betacolor, Foto
Ruano Pro, Casa Vila i Casa Julià. Horari comercial: de 10 a 13.30 h i
de 17 a 20 h. El dissabte 26 de gener sols es podran fer inscripcions fins a
les 12.30 h.
Preu de la inscripció: 11 €
BETACOLOR
Carrer
de Torcuato Luca de Tena, 10. Tel. 971 242750
CASA VILA
Plaça
de Santa Eulàlia, 1. Tel. 971 726720
Avinguda de Jaume III, 10. Tel. 971 722474 / www.casavila.com
CASA JULIÀ
Plaça de Sant Antoni, 32. Tel. 971 726514
Carrer de Josep Anselm Clavé, 2. Tel. 971 725018 / www.casajulia.com
FOTO RUANO PRO
Carrer
de Font i Monteros, 5. Tel. 971 919640 / www.fotoruanopro.com
CARNET CLUB FOTO RUANO. Totes les persones que s’inscriguin
a la botiga de FOTORUANOPRO rebran un carnet del Club Foto Ruano amb el qual es
podran beneficiar d’ofertes variades, activitats fotogràfiques exclusives i
assessorament tècnic. Els estudiants de fotografia de les diferents escoles de
Mallorca i els participants que s’inscriguin a d’altres establiments també
podran obtenir el carnet mostrant el resguard de la seva inscripció.
IMPORTANT. A la inscripció hi hauran
de figurar amb lletra molt clara el nom, els llinatges, el correu electrònic i
un o dos telèfons de contacte, perquè l’organització pugui avisar en cas de
premi o de qualsevol incidència.
REALITZACIÓ
En el transcurs de l’activitat s’hauran de fer 5 fotografies que facin
referència als 5 temes fixats per l’organització.
La 27 Palma Fotogràfica tindrà 3 controls situats a tres llocs
diferents de Palma, en el transcurs dels quals s’aniran entregant els temes de
les fotografies.
1r CONTROL. 9.30 h a la plaça Major de
Palma. Els participants que s’hagin inscrit hauran de mostrar a l’organització
el resguard de la seva inscripció i recollir:*El CD amb el seu número d’inscripció, on hauran de gravar les cinc fotografies del concurs
*El full amb la informació dels tres primers temes del concurs i la situació i l’hora del segon control.
La sortida s’efectuarà quan el participant tingui tota la informació.
Cada tema a fotografiar podrà ser interpretat segons el criteri del participant. L’organització d’aquest concurs no es fa responsable dels actes realitzats per les persones participants en el transcurs de l’activitat.
Les fotografies hauran de complir
els següents requisits:
*Sol es podran fer fotos el 27 de gener de 2013, des
del començament de l’activitat (9.30 h) fins a les 19 h, moment en què l’organització
tancarà el concurs.*Les fotografies s’hauran de gravar al CD en format JPG.
*Es podrà utilitzar qualsevol tipus d’accessori o telèfon mòbil. Els enquadraments fotogràfics hauran de ser els predeterminats per les càmeres dels participants i no es podran fer retalls amb els programes d’edició.
*Sol es podran fer fotos el 27 de gener de 2013, des del començament de l’activitat (9.30 h) fins a les 19 h, moment en què l’organització tancarà el concurs.
*Les fotografies s’hauran de gravar al CD en format JPG.
*Es podrà utilitzar qualsevol tipus d’accessori o telèfon mòbil. Els
enquadraments fotogràfics hauran de ser els predeterminats per les càmeres dels
participants i no es podran fer retalls amb els programes d’edició.*Les fotografies es podran tractar mitjançant qualsevol programa d’edició i se n’acceptarà l’entrega en color o en B/N. No seran vàlids els fotomuntatges.
*Si apareixen persones en primer pla a les fotos els autors hauran de tenir el consentiment d’aquestes persones o dels seus responsables, especialment si es tracta d’un menor. *L’organització no es fa responsable de possibles incidències que es puguin ocasionar en aquest apartat. L’autor de la foto en serà l’únic responsable.
*Els participants hauran de ser els autors de les fotografies que presentin i no s’admetrà cap tipus de marca o firma a la foto que faci referència al seu autor.
*Serà important comprovar que la càmera du la data actualitzada abans de començar a concursar. El jurat tindrà en compte les metadades gravades a la imatge per a determinar que han estat preses en la data del concurs. Les fotos amb les metadades esborrades no podran optar als premis.
*No es podran utilitzar fotografies d’Internet.
Totes les fotografies que no compleixin aquests requisits seran excloses del certamen.
ENTREGA DEL CD
Els participants hauran de gravar les seves 5 fotos al CD entregat per l’organització al principi del concurs. Les fotografies s’hauran de gravar una darrere l’altra, sense utilitzar carpetes, i hauran de dur el nom del tema al qual corresponguin.
Els CD s’hauran d’entregar dins un sobre sense aferrar. Al sobre hauran d’escriure de forma clara el seu nom complet i el seu número d’inscripció.
Els CD es podran entregar en el darrer control del concurs de les 17 a les 19 h (la ubicació del control es comunicarà durant el concurs) o bé el dilluns 28 de gener, a la botiga de CASA JULIÀ (carrer de Josep Anselm Clavé, 2 (paral·lela al carrer de Velázquez). Tel. 971 725018 / horari: de 10 a 13.30 h i de 17 a 20 h.
EXPOSICIÓ
Les fotografies de la 27 Palma
Fotogràfica seran objecte d’una exposició que s’inaugurarà a Ses
Voltes dijous 14 de març, a les 19 h, i estarà oberta al públic fins el 17 d’abril
de 2013.
L’organització recordarà la data i l’hora d’inauguració a tots els
participants a través del correu electrònic, uns dies abans que es dugui a
terme.El jurat de l’organització, format per professionals i aficionats de la fotografia, farà una selecció partint dels seus criteris fotogràfics.
EL CORTE INGLÉS sortejarà una càmera digital compacta el dia de la inauguració entre tots els inscrits presents a l’acte i que hagin entregat amb antelació el resguard que figura a la inscripció a la primera planta subterrània d’El Corte Inglés de l’avinguda de Jaume III de Palma. Els resguards es podran dipositar des del mateix moment de la inscripció fins el 9 de març de 2013.
Les fotografies premiades seran propietat de l’organització i no es permet participar amb aquestes en altres concursos. La resta de les fotos seleccionades seran propietat dels seus autors, encara que l’organització es reserva el dret d’utilitzar-les com a fons documental de la ciutat de Palma i es podran exposar en un altre tipus d’activitats culturals o educatives (exposicions commemoratives de l’activitat...) figurant el nom de l’autor.
L’organització no es fa responsable dels CD deteriorats a causa del maneig deficient o el desconeixement fotogràfic dels seus propietaris, i es reserva el dret de modificar alguns d’aquests punts per motius de força major. Els participants seran responsables de les imatges presentades al concurs.
PREMIS I FINALISTES
1r PREMI Reciclatges
Pérez 1.200 € al millor conjunt
fotogràfic
PREMI El Corte Inglés Val
de 500 €
PREMI El Corte Inglés Val
de 500 €
PREMI Foto Ruano Una càmera PENTAX réflex digital
PREMI Ajuntament de Palma 400 €
PREMI Ajuntament de Palma 200 €
PREMI Ajuntament de Palma 200 €
PREMI Ajuntament de Palma 200 €
PREMI CEF Curs de fotografia (a
elegir)
PREMI Casa Julià 250 € en material
fotogràfic
PREMI Casa Vila 225 € en material
fotogràfic
PREMI Betacolor 100 € i àlbum fotogràfic
professional
PREMI
Casa Julià Telescopi
Zeus TZ 525 Kit. Reflactor
PREMI KVERD 5 serveis de perruqueria
canina
PREMI www.artsmallorca.com 4 entrades d’espectacles
de Palma a elegir
des del 15 de març de 2013
PREMI Mercat de Santa
Catalina Val de 200 €
PREMI Restaurant Diecisietegrados Sopar per a dues persones
PREMI Discoteca Backstage 6 invitacions amb
consumició
PREMI Discoteca Templo Palma 2 entrades amb consumició i espectacle
PREMI Cinemes Augusta 25 entrades de cinemes de
Palma
PREMI Cinemes Porto Pi i
Rívoli 25 entrades de cinemes de
Palma
PREMI Cinemes OCIMAX 25 entrades de cinemes de
Palma
PREMI JOVE
Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Palma 300 €
- Podran optar al Premi JOVE els participants al concurs que tinguin entre 13 i 20 anys.
- Als premis de l'Ajuntament de Palma s’aplicarà la deducció de l'impost sobre la renda de les persones físiques (IRPF)
- Els premis en metàl·lic que no siguin de l'Ajuntament, tindran el 21% IVA.
PREMI
DEL PÚBLIC FOTO RUANO PRO càmera Gopro HD Surf Hero
·
Tots els participants a la 27
Palma Fotogràfica 2013 podran elegir aquest premi. El 15 de febrer l’organització
de la Marató penjarà al web de Foto Ruano Pro (www.fotoruanopro.com) una selecció de
100 a 150 fotos seleccionades pel jurat d’aquesta edició que no hagin estat
guanyadores d’altres premis. Tots els inscrits podran entrar al web, deixar-hi
el seu nom i el seu número d’inscripció i votar per la seva foto favorita. La
fotografia més votada pels participants s’endurà una càmera Gopro HD Surf Hero.
FINALISTA 1 Taller de fotografia de
FOTO RUANO
FINALISTA 2 Taller de fotografia de
FOTO RUANO
FINALISTA 3 10 entrades de cinemes de
Palma
APARTAT ESPECIAL MERCAT SANTA CATALINA.
Amb el desig de reflectir i mostrar la nostra ciutat a través de la
fotografia, aquest any la 27 Palma Fotogràfica proposa als seus participants la
possibilitat de fer una foto fora de concurs del Mercat de Santa Catalina en
plena activitat (de dilluns a dissabte) i gravar-la al mateix CD utilitzat per
al concurs. Aquesta
fotografia es podrà fer qualsevol dia abans del 28 de gener de 2013 i és
opcional.
La millor
foto optarà al premi d’un val de 200 € , que es podrà utilitzar al Mercat de
Santa Catalina.
IMPORTANT. L’organització
facilitarà l’entrega de tots els premis, però no es fa responsable dels
problemes que puguin sorgir amb l’Ajuntament i les cases comercials a l’hora de
la seva entrega, o per causes alienes a aquesta organització.
La participació a la 27 Palma Fotogràfica suposa l’acceptació d’aquestes
bases.
INFORMACIÓ. Pilar Negredo
Tel. 699 250696 / a/e: pilaes@yahoo.es
INFORMACIÓ SOBRE LES BASES
26palmafotografica.blogspot.com
El web www.artsmallorca.com mostrarà tota la informació
de la 27 Palma Fotogràfica 2013 i una vegada que el jurat d’aquesta edició hagi
elegit els premis penjarà les fotos premiades amb els noms dels seus autors,
així com una selecció de les millors fotografies del concurs per temes.
A www.artsmallorca.com hi podreu trobar la millor programació per
Internet d’espectacles, cultura, mercats ambulants, tradicions i activitats
lúdiques i educatives de Mallorca.
COL·LABOREN EN AQUESTA ACTIVITAT:
Ajuntament de
Palma: Area de Benestar, inmigració i Participació Ciudadan, Regidoria de Joventut i Fundació Palma Espai d'Art / Ses Voltes. El Corte Inglés, Reciclajes
Pérez, Foto Ruano Pro, CEF (Centre d’Estudis Fotogràfics), Casa Julià, Casa Vila, Betacolor, KVERD, Mercat de Santa
Catalina, Restaurant "diecisietegrados", Discoteques "Blackstage"
i "Templo Palma", Cinemes Augusta,Cinemes Portopí, Cinemes Ocimax, Cinemes Rívoli i www.artsmallorca.com
No hay comentarios:
Publicar un comentario